To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
My Navia
Windows CE - forum użytkowników nawigacji GPS

Becker seria 7 - Becker 7928-uwalony.

filet187 - 2009-10-27, 22:26

7928 ta kto bym nie pisał:D
mirko1 - 2009-10-29, 18:09

Nie,takiego softu nie dostalem.
Pytalem we wszystkich serwisach europy i nici.
Wszystcy wymiguja sie i mowia ze nie maja.
Nie pisalem tylko do niemca,bo pewnie i tak nie dadza.
Odeslalem nawigacje i dostalem nowa w ramach gwarancji.
Pozdro.

soniq6 - 2010-10-14, 20:40
Temat postu: Becker be7928 potrzebna kopia
WItam!
Potrzebuje dobrą kopie z beckera be 7928 najlepiej pełna kopia wszystko co sie da :)bo coś namieszałem i po właczeniu mam ekran beckera a później wielki zielony guzik z napisem ok i tyle :) navi komunikuje sie z as :) z góry dzięki za wrzucenie mi całej kopi.

mirko1 - 2010-10-16, 00:29

Pobierz sobie update ze stronki beckera i sprawa zalatwiona.
Romu jeszcze nie rozwaliles ;-)
Musisz pobrac System Update,czy jakos tak.

jachu1706 - 2011-06-20, 10:35
Temat postu: Uśpiony Becker 7928
Witajcie mój becker odmówił posłuszeństwa. Nie wiem czy z moją pomocą ale fakt to fakt . Mam system WIN 7 i tam nie wiem jak wgrać nowe pliki bo aktivesync jakiś inny . Może ktoś pomoże . Mam płytkę którą dostałem z beckerem ale nie chce mi się otworzyć .I mam zonka bo navi potrzebna mi na niedzielę bo wyjeżdzam w trasę . Pozdrawiam i liczę na pomoc .
likwid - 2011-06-20, 11:00

Spróbuj w ten sposób:
Zdobyć najnowszą wersję oprogramowania do Twojego Becker'a. Skopiuj oprogramowanie na kartę (najlepiej max 2GB bez sdhc). Włóż do naładowanej nawigacji i wciśnij reset.

jachu1706 - 2011-06-20, 15:02

spróbowałem, ale jest problem instalacja nie dochodzi do końca wyskakuje błąd an error occurred o co chodzi miał ktoś coś podobnego .
mirko1 - 2011-06-20, 19:16

Na karcie musza znajdowac sie tylko pliki upgrade.
Czy plytka CD jest napewno oryginalna?

Moze trzeba wejsc do Control Panel i dodac pamieci.

jachu1706 - 2011-06-20, 21:55

a więc miałem wgrane same pliki upgardu 1.1.3 i własnie instalacja do końca nie dochodzi bo wyskakuje błąd który napisałem powyzej

[ Dodano: 2011-06-20, 21:56 ]
płytkę mam tą którą dostałem razem z urządzeniem w zestawie

[ Dodano: 2011-06-20, 21:59 ]
a upgard ze stronki beckera

mirko1 - 2011-06-20, 21:59

Opisz czy masz polaczenie z komputerem i jak wyglada Becker.
Czarny ekran?

jachu1706 - 2011-06-20, 22:06

Połaczenie z komputerem mam a becker stanął na obrazie gdzie jest widoczny napis BECKER i tyle dalej nie poszedł .a jak wgrałem soft to prawie wszystko było ale nie nie szło wejść nigdzie czyli do języka czy do informacji soft pokazywało ale tych obrazków z boku navteq już nie było np

[ Dodano: 2011-06-20, 22:24 ]
a może ty masz kolego działający soft gdzieś ?? może gdzieś byś udostepnił np.może coś te które ja mam są skopane albo coś w tym stylu .
Albo ja tego poprostu robić nie potrafię

mirko1 - 2011-06-20, 23:01

Wejdz z poziomu komputera do My Flash Disk\MNAV i zobacz jakie tam masz pliki .exe.
Mysle,ze cos sie nie skopiowalo,bo zabraklo miejsca.
Stawiam na Shell.exe.

Na dzis koncze.Jutro wieczorem spotkamy sie znowu.

jachu1706 - 2011-06-20, 23:12

shell.exe jest instalacja stanęła na jakis ikonkach po video.exe
mirko1 - 2011-06-21, 05:39

Wejdz do:My Flash Disk\MNAV i usun plik Becker_Demo.mpg,wykonaj update jeszcze raz.
likwid - 2011-06-21, 15:22

W linku poniżej jest torrent do .iso Becker'a v51, ponieważ nie mam konta premium na żadnym z płatnych serwerów. Niestety nie wiem jaka jest tam wersja oprogramowania do twojego urządzenia.
Jest to mój pierwszy torrent więc proszę o wyrozumiałość jeżeli będzie coś nie tak. W razie problemów proszę o info na pw.

http://www.filesonic.com/file/1278391404/B.e.c.k.e.r.Traffic.Assist.[7827.7926.7927.7928.7977.Z101.Z200.Z250].DVD_ISO.maps_v51.2010.iso.torrent



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group