To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
My Navia
Windows CE - forum użytkowników nawigacji GPS

Odblokowanie Windows CE - Odblokowanie Navigon 7100/7110

Didi1102 - 2009-12-20, 23:44

a ja nie dogrywając niczego odpaliłem winde :-) dałem reset i zanim zacznie jęczeć wcisnołem guzik menu (ten pod włącz/wyłącz) jak juz sie załadowało na dole pojawia się czarodziejski pasek :-)
pado135 - 2010-02-02, 14:24
Temat postu: Odblokowanie Navigon 7100/7110
Jak odblokować tą nawigację . Czy materiały na forum dotyczace innych wyższych modeli Navigona sprawdzą się w tym modelu. Czy uda sie na nim odpalić AM bez odblokowywania nawigacji ?
jacekp1313 - 2010-02-02, 14:32

po pierwsze - przeniosłem do właściwego działu.
Po drugie - zaglądałeś do http://www.my-navia.pl/vi...p=133041#133041 ?

pado135 - 2010-02-02, 19:45

jacekp1313 Dzięki wcześniej szukałem ale nie znalazłem. Teraz dzięki twojej pomocy znalazłem.
jacekp1313 - 2010-02-02, 19:50

Navigon jest trochę namieszany - bo zarówno w dziale NAWIGACJE jak i PROGRAMY NAWIGACYJNE.
A liste pamiętam, bo aktualizowałem...

pado135 - 2010-02-02, 20:53

Brachol kupił okazyjnie Navigona 7110 i wpadłem na pomysł , aby ją odblokować . Pomimo ,że jest to model zeszłoroczny muszę przyznać ,że jest całkiem niezły a jego wykonanie jest naprawdę extra.Nawet mapki są całkiem dobre choć jeżeli chodzi o polskę to może niezbyt rewelacyjne. Ale jak brachol był w Niemczech to było bez zarzutu.
mamu - 2013-08-31, 09:24

sebol72, hej prosze o pomoc z tym Navigon 7100, jestem już w windowsie i explorerze ale niewiem co robić dalej
jacekp1313 - 2013-09-01, 10:09

A co chcesz uzyskać?
Black_Jack - 2016-03-11, 13:13
Temat postu: Navigon Windowc Ce
Witam bardzo serdecznie wszystkich forumowiczów. Postanowiłem napisać osobny wątek gdyż moje sposoby nie zadziałały i chcę zapytać bardziej doświadczonych.
Posiadam nawigacje Navigon modelu nie jestem wstanie dokładnie określić ale wstawię fotki z nalepki. Nawigację dostałem darmowo bez pudełka tylko z kablem usb wiec chcę ją przerobić.

Zakupiłem kartę sd 8gb wgrałem na kartę automapę 6.19 najnowszą i teraz szukając tutaj po forach pełno poradników pełno odblokowań wszystko pisze jak zrobić lecz wszędzie posty z 2010 roku wszystko nieaktywne więc szukałem gdzie indziej. Następny sposób miał zadziałać lecz też klapa: mianowicie zmienić miałem folder z Automapa EU na MN6 i w środku plik wcam.exe na MN6.exe lecz nie zadziałało potem zamiast wcam to plik automapa.ece na MN6 też nic nie dało, później znalazłem że trzeba pliki autorun wrzucić z nawigacji na sd i też nic nie poskutkowało. Tak więc moja prośba jest taka by wypowiedział się ktoś jak to wykonać lub podać linki do stron lub wątków gdzie jest to opisane i aktywne linki.
Dodam że fajnie by było gdyby włączał się pulpit z windows ce czyli odblokowanie.Załączam fotki navigacji oraz to co znajduje się na niej Pozdrawiam
Link: http://pokazywarka.pl/1l3muy/

[ Komentarz dodany przez: ___Olivia_: 2016-03-11, 17:31 ]
Poprawiłam link do fotek.

jestem_ktoś - 2016-03-11, 15:04

Bez znajomości modelu trudno będzie dobrać właściwy sposób odblokowania
no_taki - 2016-03-11, 17:22

a próbowałes metody jacek1313 zawartej tu: http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?t=20171
Black_Jack - 2016-03-12, 00:42

Model to podajże Navigon 7100.
Chciałbym spróbować ale ten link z rapidshare jest wygasły dawno i nie mam jak sprawdzić ten sposób

no_taki - 2016-03-12, 09:25

O czym Ty piszesz ? Metoda jacek1313 kieruje do jego chomika i pliki sa dostepne.
jacekp1313 - 2016-03-12, 09:30

Przeczytaj cały wątek - jest w nim wiecej linków, niz tylko ten w pierwszym poście.

[ Dodano: 2016-03-12, 09:41 ]
Black_Jack napisał/a:
podajże Navigon 7100
Scaliłem
Black_Jack - 2016-03-12, 11:33

W takim razie rozumiem że chodzi wam o chomika jacka gdzie ma w 2 rozdzielczościach to tak ? Mam na kompie już 1 i teraz jak to mam zrobić jeżeli już na karcie mam zainstalowaną automape ? te jego pliki wrzucić do głównego folderu karty sd czyli tak jak pliki automapy czy nowy jakiś folder zrobić albo może to tak wszystko razem być rozsypane.


Wypakowałem 1 ładuje navigona ale po paru sekundach wskakuje ten pulpit wszystko fajnie wygląda lecz ikonki nie działają, mam wgraną automape na sd i z ikonki niedziała " canon find components" i coś tam chce wybrać z palca nawigacje ale explorer do wybierania nie dizała także jak temu zaradzić? jak zmienić te ścieżki by to ruszyło ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group