To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
My Navia
Windows CE - forum użytkowników nawigacji GPS

TomTom Navigator - Szukam map do Tom Toma

marcin.a - 2010-01-12, 23:10

Hukkle napisał/a:
marcin.a napisał/a:
Pieluszki Pampers sa praktycznie niedostepne poza resortami. Lokalne zamienniki sa znacznie gorsze, acz dzialaja.

To niezbędne wyposażenie kierowcy z powodu pokonywanych serpentyn? ;-)

Coooosz, uzywalem TT aby odszukac droge do sklepu w ktorym wydawalo mi sie ze je kiedys widzialem :-P

^Krzysiek - 2010-05-06, 14:37
Temat postu: Osobne mapy
Cześć.

Mam trochę intrygujące pytanie: Czy są gdzieś linki do poszczególnych map? Nie potrzebuję całej europy, więc po co mam pobierać bagatela prawie 2 gigabajtowy plik. Potrzebuję tylko kilka państw.

*Niemcy
*Holandia
*Belgia
*Francja
*Lux
*Austria
*Włochy
*Dania

TT 7, 8. Mam nadzieję, że ktoś ma linki do samych map a nie packów, lub mógłby mi upnąć od siebie te poszczególne, które potrzebuję.

PS. Dobrze jakby to były wersje TRUCK, ale niekoniecznie.

dagetto - 2010-05-06, 17:17

Osobnych map w wersji truck nie znajdziesz. Zwykłe możesz znaleźć w przyklejonym temacie o mapach.
Będziesz musiał się przełączać między mapami i nie będzie możliwe wytyczenie trasy pomiędzy punktami znajdującymi się w innych państwach.

W takim układzie moim zdaniem najlepszy wybór to mapa ciągła Western Europe.


lachu543 - 2010-07-12, 20:53
Temat postu: TomTom - mapa Polski
Witam,

Skąd mogę pobrać najbardziej aktualną mapę Polski do nawigacji TomTom One?

BladeX - 2010-07-12, 20:57

lachu543, http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?t=19135
sebastian1979r - 2010-07-12, 20:58

To proste. Tam gdzie sa linki do map.
http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?t=17429

Xus - 2010-08-05, 15:13

zeby nie zakladac nowego tematu nazwa tego wydawala sie mi naj bardziej bliska do mojego pytania:)

czy jest mapa dominikany na TT
czy ewentualnie jest np z mapami USA & Meksyku czy cos w tym stylu?

dagetto - 2010-08-05, 17:53

Xus napisał/a:
czy jest mapa dominikany na TT
czy ewentualnie jest np z mapami USA & Meksyku

Szukaj na stronie producenta, to zawsze najpewniejsze źródło informacji:
http://www.tomtom.com/products/maps/select.php

Xus - 2010-08-06, 03:02

szukalem i nie ma dokladnie powiedziane ze z np mapami USA bedzie dominikana
dlatego pytam tutaj moze ktos bedzie wiedzial

lightmaru - 2010-12-11, 22:49
Temat postu: Mapa Maroka TomTom 630GO
Witam,

Poszukuje mapy Maroka do TomTom 630 Go. Szukałem już na forach ale tylko spociłem się jak dziki szczur i nic. Może ktoś mógłby pomoc bo mi nie starczy na chusteczki do wycierania tego potu :mrgreen:

Dzieki i pozdrawiam
Marek

[ Komentarz dodany przez: jacekp1313: 2010-12-12, 11:16 ]
------------------------------------------------------------------------------------------
Przeniosłem z działu IGO
Proszę o przestrzeganie regulaminu forum - punkt 3

janusz_40 - 2010-12-11, 23:01

lightmaru napisał/a:
Poszukuje mapy Maroka do TomTom 630 Go

Chyba nie ten dzial..

lightmaru - 2010-12-11, 23:15
Temat postu: Mapa Maroka TomTom 630GO
Witam,

Poszukuje mapy Maroka do TomTom 630 Go. Szukałem już na forach ale tylko spociłem się jak dziki szczur i nic. Może ktoś mógłby pomoc bo mi nie starczy na chusteczki do wycierania tego potu :mrgreen:

Dzieki i pozdrawiam
Marek

[ Komentarz dodany przez: jacekp1313: 2010-12-12, 11:15 ]
------------------------------------------------------------------------------------------
Przeniosłem z działu MapaMap
Proszę o przestrzeganie regulaminu forum - punkt 3

lightmaru - 2010-12-11, 23:19

Dzieki za info, W sumie jestem nowy tutaj i jeszcze tego nie ogarnąłem

Pozdrawiam

pavlosz7 - 2010-12-11, 23:42

lightmaru napisał/a:
Poszukuje mapy Maroka do TomTom 630 Go.

Chyba nie ten dzial..

janusz_40 - 2010-12-11, 23:45

lightmaru napisał/a:
jestem nowy tutaj i jeszcze tego nie ogarnąłem
Mapy do TomTom'a szukasz w dziale TomTom, a tymczasem post zamiesciles w dziale IGO - to dwa rozne programy nawigacyjbe.
Poszukaj lub zamiesc post w tym dziale:
http://www.my-navia.pl/viewforum.php?f=6
lightmaru napisał/a:
630 Go

630 to chyba model urzadzenia, a mapy muszisz szukac nie dla modelu lecz dla wersji oprogramowania..



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group