To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
My Navia
Windows CE - forum użytkowników nawigacji GPS

wbudowane - Peiying - Peying PY-9909

shut88 - 2014-04-14, 20:25
Temat postu: Peying PY-9909
Czy ktos wie jak zrobic, zeby wprowadzone zmiany w Windowsie CE 6.0 zachowaly sie po restarcie?

Mam peiyinga py9909.

jacekp1313 - 2014-04-15, 06:14

Wszystkie znane nam metody sa tu: http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?t=15573 (punkt 12)
czarek1212 - 2017-04-03, 18:50
Temat postu: Alternatywny panel do radia peiying py9909
Witam jak w temacie,czy istnieje jakieś alternatywne oprogramowanie do radia peiying py9909? np jakiś dodatkowy panel odblokowujący ?

Kod:
http://www.peiying.eu/radio_samochodowe/py9909


[ Komentarz dodany przez: jacekp1313: 2017-04-04, 07:27 ]

-------------------------------------------------------------------------
Dołączyłem do istniejącego wątku (było w dziale o WinMobile
Przypominam o regulaminie forum - punkt 3

jacekxyz - 2017-04-03, 23:46

Na Win CE jest wiec zapewne da sie, nie znam urzadzenia wiec trudno mi cos wiecej powiedziec.
czarek1212 - 2017-04-23, 11:21
Temat postu: Peiyng py 9909.1 panel odblokowujący
Witajcie przerobiłem troche panel pod to radio,wszystko działa,zapraszam do testowania,dodam że panel nie jest mojego autorstwa ja go tylko dostosowałem pod to radio.
Folder wypakować na SD w slocie GPS i zapisać scieżke,uruchamiać tak jak normalnie navi to wszystko :)

Panel

hasło do pliku My Navia

Gruby_Rabbit - 2017-05-01, 11:26

Nie masz przypadkiem jakichś screenów kolego? Co ciekawego można na tym panelu robić? Oczywiście radio to py9909.1.

Przy okazji szukam rozwiązania mojego problemu. Mianowicie przy odpalonej nawigacji igo primo, co jakiś czas (losowo) radio zawiesza się na jakiejś mp3 z karty microsd. Wtedy pomaga tylko i wyłącznie wyciągnięcie panelu odczekanie ok 10 sek i ponowne uruchomienie...

no_taki - 2017-05-01, 15:11

A Primo masz w pamięci, czy nna tej samej karcie ?
Gruby_Rabbit - 2017-05-01, 18:40

Primo mam na osobnej karcie. Są dwa sloty na kartę. Jeden na gps, a drugi na multimedia.
no_taki - 2017-05-01, 19:27

Mogę przypuszczać, ze to albo bład w odtwarzaczu, albo kwestia obslugi przerwań w winCE.
Oba procesy jednocześnie potrzebują danych i jest zwiecha.
Skadinąd Peying to budzetowa marka.. więc.....

Gruby_Rabbit - 2017-05-01, 20:17

Kurcze obawiam się, że możesz mieć rację. Walczę z tym już któryś dzień. Nawet wszystkie mp3 przekonwertowałem na 128 bitrate i dalej potrafi się zaciąć zupełnie losowo...
Support peiyinga proponuje mi test z wyciągniętą kartą gps... próbowałem i nie przerwał dzisiaj. Zobaczymy co powiedzą dalej bo mi już brakuje pomysłów... :cry:

ma_ko - 2017-12-21, 23:55

Odwieże troszkę temat znajomy ma takie radyjko, czy ktoś już coś wie może więcej na temat wgrywania mapek? Automapa chyba powinna wejść lub igo, ale bardziej interesuje mnie czy ktoś ma doświadzczenie z tym modelem konkretnie? Bo nie mam go pod ręką a nie wiem czy jak pójdę do niego z automapą na karcie SD to będzie to działać, czy najpierw muszę mieć dostęp do urządzenia żeby je wpierw odblokować itp...? Dzięki za odp.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group