To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
My Navia
Windows CE - forum użytkowników nawigacji GPS

Binatone - Binatone Carrera A350 - reanimacja

w_szafie_spi - 2008-06-25, 15:43
Temat postu: Problem z binatone
Witam....
Czesto gesto przegloadam te forum i musze przyznac ze znajduje sie tu naprawde paru dobrych kolesiu ktorzy potrafia wiele.... a wiec pytanie do znawcow dostalem binatone do odblokowania wszytsko ladnie pieknie sposobem manty i wogole. jednak chcialem poszukac innego sposobu... wiec zaczelem przegladac rejestr... pozmnienialem zeby zamiast glownego programu wczytywal sie explorer i po restarcie pozakazuje sie tylko intro z napisem binatone i czarno wogole nie pome sie polaczyc przez activsyns jest jakis sposob na przywroceniu rejestru moze rozladowanie do konca bateri bo przelacznik off on nic nie pomogl.... bede bardzo wdzieczny za jakiekolwiek rady pozdro

Anonymous - 2008-06-25, 17:02

x350 tak ???
w_szafie_spi - 2008-06-27, 14:40

a350 robilem z sposobem na zrobieniu zpiecia na kosci pamieci jak robie to spiecie i wlaczam to dalej to samo moze ma ktos inny sposob bardzo prosze
Anonymous - 2008-08-10, 17:41
Temat postu: Binatone Carrera A350 - reanimacja
I stalo sie udalo mi sie uwalic GPS przez zly wpis w rejestrze (chwila nieuwagi enter i mamy) stoi na ekranie powitalnym.

kombinowalem z http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=102802.0 ale cosik nie dziala,albo robie cos zle:D

Przyokazji urwalem mocowanie tasmy z gniazda,ale z tym sobie poradzilem karta doladowywujaca z Sami Swoi 8-)

tera zlicze na wasza zacna pomoc,bo czas Mi kiedys pomoc :mrgreen:

harry - 2008-08-10, 18:55

satan9 napisał/a:
tera zlicze na wasza zacna pomoc,bo czas Mi kiedys pomoc
Jak Ci można pomóc, dobry człowieku... :?: :mrgreen:
Anonymous - 2008-08-10, 20:40

harry napisał/a:
satan9 napisał/a:
tera zlicze na wasza zacna pomoc,bo czas Mi kiedys pomoc
Jak Ci można pomóc, dobry człowieku... :?: :mrgreen:


Hard resecik i nic wiecej niechca ;]

harry - 2008-08-10, 20:50

satan9 napisał/a:
i nic wiecej niechca
Czytaj pocztę... :mrgreen:
Anonymous - 2008-08-10, 21:02

harry napisał/a:
satan9 napisał/a:
i nic wiecej niechca
Czytaj pocztę... :mrgreen:


sie bede zabawial w zaciszu jednego z naroznikow pokoju :oops:

maxpl - 2008-08-10, 22:23

satan9 napisał/a:
tera zlicze na wasza zacna pomoc,bo czas Mi kiedys pomoc


Czym Ty robiłeś te zdjęcia ? wszystkie rozmazane.
Opis powinien pasować do twojej nawigacji, chociaż kości nie są takie same.
z Pdaclub kość pamięci to HY27US08121A
a twoja kość pamięci to HY27UFO82G2A
Jeżeli dobrze rozszyfrowałem z tych zdjęć :evil:

Anonymous - 2008-08-11, 14:56

maxpl napisał/a:
satan9 napisał/a:
tera zlicze na wasza zacna pomoc,bo czas Mi kiedys pomoc


Czym Ty robiłeś te zdjęcia ? wszystkie rozmazane.
Opis powinien pasować do twojej nawigacji, chociaż kości nie są takie same.
z Pdaclub kość pamięci to HY27US08121A
a twoja kość pamięci to HY27UFO82G2A
Jeżeli dobrze rozszyfrowałem z tych zdjęć :evil:


heh wyslalem nie te,mam lepszej jakosc,zaraz sie pojawia

pannonia75 - 2011-07-08, 15:58
Temat postu: Binatone Carera A350UK&ROI Backup
Witam jak by ktoś potrzebował to tu:

http://www.multiupload.com/E792TQ4WQF

wstawiłem backup plików do Binatone Carera A350UK&ROI.

Cała zawartość folderu ResidentFlash - z mapami itp.
wypakować rar i ZAWARTOŚĆ folderu "Binatone uk&roi" wkleić do folderu "ResidentFlash" (uprzednio usuwając jego zawartość.

Hasło:
Kod:
www.mynavia.pl


Potem restart nawi i gotowe.

Lucky610 - 2012-07-30, 20:34
Temat postu: Binatone A350 Backup potrzebny
Witam. Mam problem z nawigacją, próbowałem ją odblokować coś skasowałem i nie chce mi się nic uruchomić czarny ekran połączenie przez AS jest może posiada ktoś backup do tego modelu A350.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group