Ogłoszenie 
Prosimy o zapoznanie się z nową wersją regulaminu forum (ver 003) oraz zasadami przetwarzania danych osobowych
Regulamin oraz zasady przetwarzania w dziale REGULAMIN

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z aktualizacją
Autor Wiadomość
krakus
młodszy inspektor GPS

Wysłany: 2008-02-28, 23:09   Akira Aktualizcja MapaMap z wer. 3.1.7.0 do wer.5.1

Prosze o pomoc jak przeprowadzić aktualizacje oprogramowania na Akirze.

Kupiełem te maszynke 3 dni temu, na stronie producenta softu wyczytałem ze przysługuje mi sie darmowy upgrade do wersji 5.1.

pobrałem ją...

jak narazie doszedłem do tego ze mam zainstalowany activsync który daje mi wglad w akire widze tam rózne foldery. Ale nie wiem gdzie wgrac nowy plik i jak to zrobic.
A nie chce na dziendobry zablokowac maszynki - przyznaje jestem zielony.

Czy może mnie ktos poratować krok po kroku porada. Interesuje mnie tylko upgrade.

I jeszcze jedno pytanie jakie nowe możliwosci daje wgranie tego upgrade w stosunku do wersji 3.1.7.0?

Mam tez włożona karte SD2GB.

Zyczliwym z góry dziekuje za pomoc
Krakus

chris_m
guru
-od podpierania muru

Wysłany: 2008-02-29, 00:19   

Cytat:
Interesuje mnie tylko upgrade.

jezeli tak to rozpakuj tą paczuszkę co ściągnąłeś (czyli upgrad 5.1.)
podłącz nawigacje do USB i w activesync zrób "synchronizuj"
potem przy włączonej nawigacji ale przy wyłączonej MapieMap czyli gdy masz na ekranie klawisz "nawigacja" (to ważne) uruchom plik upgradu
poleci samo :)

...a wogóle to ze mnie zardzewiały gość, wykładam ci tutaj to co dawno zostało wklepane na forum
o proszę http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?p=2323#2323
na czerwono masz tam Sposób instalacji każdego kolejnego upgradu.
Chyba muszę zacząć łykać jakiś ginkofar czy inną lecytynę :roll: albo i czarnego rokitę wypić ;-)

Cytat:
jakie nowe możliwosci daje wgranie tego upgrade w stosunku do wersji 3.1.7.0?

wypowiedzi co i jak po najnowszym upgradzie znajdziesz m.in. TUTAJ