Ogłoszenie 
Prosimy o zapoznanie się z nową wersją regulaminu forum (ver 003) oraz zasadami przetwarzania danych osobowych
Regulamin oraz zasady przetwarzania w dziale REGULAMIN

Poprzedni temat «» Następny temat
S760 powrót do ustawien fabrycznych, reanimacja
Autor Wiadomość
qubus23 
Waypoint


Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: katowice
Wysłany: 2010-01-20, 23:57   

wlasnie zabilem swoje mio
podpiolem do kompa, by zobaczyc nowe aktualizacje dla spiryta, zaktualizowalem i juz sie spirit nie podniosl. Pokazuje sie ekran powitalny MIO i ten paseczek, spiryta, ktory nie zmienia koloru i nic sie nie dzieje. gdyby nie karta to bym mial martwe urzadzenie.

dalem przywroc ustawienia, przywroc oprogramowanie - bez efektu


chyba nie stracilem gwarancji....
 
 
 
pado135
Navi Expert


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 305
Wysłany: 2010-01-21, 07:51   

Pewnie pozostaje tylko serwis.
 
 
qubus23 
Waypoint


Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: katowice
Wysłany: 2010-01-21, 08:02   

caly windows dziala, poszczegolne pliki spirita tez dzialaja, wydaje mi sie , ze blad tkwi w plikach startowych spirita.
czy ktos moglby mi przeslac w paczce na qubus@mp.pl pliki z katalogu
\My Flash Disk\Program Files\MioMap\
chodzi mi o same pliki z tego katalogu, katalogow, ktore tam sa nie potrzebuje. Nie potrzeba mi tez plikow jezykowych z tego katalogu czyli tych wszystkich LanguagePack...

oprocz tego potrzebowal bym pliki z katologu
\My Flash Disk\

tam sa trzy takie pliki
NVM0
NVM1
NVM3

sa przy nich daty wczorajszej aktualizacji wiec moze one tez sa uszkodzone.

Bardzo bede wdzieczny za pomoc jesli komus bedzie sie chcialo mi to przeslac.
 
 
 
damnie88 
guru



Pomógł: 33 razy
Wiek: 32
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 1093
Skąd: wziął się świat ?
Wysłany: 2010-01-21, 08:42   

W MMD2 daj przywróć klucz produktu i się podniesie. Pozdro. ;-)

[ Dodano: 2010-01-21, 08:49 ]
A jak to nie pomoże to zainstaluj Spirit'a od nowa .. przez MMD2 możesz, ale płyte do napędu musisz wsadzić, a po całej operacji również musisz dać Przywróć klucz produktu.

pado135, w jakim Ty świecie żyjesz ? :-P Moje Mio zostało przez przypadek sformatowane i bez problemu sam je postawiłem do żywych, a zresztą co z nim nie było już robione. ;-)

[ Dodano: 2010-01-21, 09:28 ]
Dodaj sobie do oryginalnego pliku Spirit.ini w sekcji [Main] wpisy : ExitButton=1
IAccept=1
Home=1

Nie będziesz musiał akceptować zasad i będziesz mógł wyjść z programu.
_________________
Jeśli Ci pomogłem to Ty pomóż innej osobie.
 
 
 
qubus23 
Waypoint


Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: katowice
Wysłany: 2010-01-21, 16:32   

wszystko dziala..
poraz kolejny bardzo dziekuje za pomoc.
 
 
 
sumek80
Waypoint


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 53
Wysłany: 2011-08-20, 11:51   S760 powrót do ustawien fabrycznych, reanimacja

Witam

Czy ktos z was dysponuje kopia zawartosci z tej nawigacji, najlepiej bez map ?

W nawigacji zostal skasowany jakis plik, po podlaczeniu do kompa widzi lecz recovery z plytki dvd nie moze sie zainstalowac bo nie widzi zekomo navi.
_________________
Programy do nawigacji samochodowej, lotniczej
Ostatnio zmieniony przez jacekp1313 2013-08-25, 16:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cypajak
Waypoint


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 25
Wysłany: 2011-09-28, 07:11   S760 powrót do ustawien fabrycznych

Witam
Kupiłem w/w navi. Jest ona troszke zamulona - dużo programów itp. Chciałbym przywrócić w niej ustawienia fabryczne oraz wgrać automape.
Nie interesują mnie dodatkowe programiki i gry. Tylko podstawowy fabryczny soft i odblokowanie pozwalające na odpalenie Automapy.
Proszę o pomoc w tych 2 sprawach.
Ostatnio zmieniony przez jacekp1313 2013-08-25, 15:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Sahem 
Maestro GPS



Pomógł: 576 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 6442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-28, 07:32   

Połącz się przez Mio More Desktop ze stroną Mio, jest tam opcja przywracania oprogramowania. W przyklejonych(powyżej miejsca w którym napisałeś posta) jest o odblokowaniu wszystkich modeli serii S. W dziale AM(w przyklejonych) jest instrukcja instalacji AM.
_________________
Rem tene, verba sequentur.
 
 
cypajak
Waypoint


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 25
Wysłany: 2011-09-28, 19:25   

Mio more desktop 2 nie działa na moim Win 7 64bit - wiec tym sposobem nic nie zrobie
 
 
Tom a4 
guru



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 1490
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2011-09-28, 21:15   

jest mio more desktopdzialajace na win 7 na stronie mio masz MMD pod win 7
_________________
Kliknij jesli pomogłem

Moj Oficjalny Poradnik jak naprawic zawieszone mio 500


Byl 35.4 Byl 43.0 Byl 43.1 Byl 50.1 Jest Mio Moov 500V2
 
 
 
cypajak
Waypoint


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 25
Wysłany: 2011-09-29, 16:12   

udało mi sie odpalić mio more desktop - ale proram nie widzi navi - podłączam na właczonej / wyłączonej / w pozycji reset i bez efektow - czasami wykrywa jak urządzenie przenośne - dysk. Nie ma innego sposobu aby przywrócić ustawienia - mam wgrany chyba Miopocket i chce sie go pozbyć
 
 
Tom a4 
guru



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 1490
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2011-09-29, 16:13   

mio jest widziane jako dwa dyski Mio Device i Dysk wymienny ? Jesli jest tak wykrywane to jest widziane prawidlowo
_________________
Kliknij jesli pomogłem

Moj Oficjalny Poradnik jak naprawic zawieszone mio 500


Byl 35.4 Byl 43.0 Byl 43.1 Byl 50.1 Jest Mio Moov 500V2
 
 
 
cypajak
Waypoint


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 25
Wysłany: 2011-09-30, 06:43   

Komputer po podłaczeniu navi widzi ją tylko jako Mio Device - jednak mio more desktop 2 nie widzi jej wcale ;/

Mam chyba starą wersję mio more desktop 2
Macie link do najnowszej wersji - szukałem ale nigdzie nie moge znaleźć
 
 
Tom a4 
guru



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 1490
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2011-09-30, 07:37   

jesli masz plytke CD do tej nawigacji jest na niej MMD sprawdz na starszej wersji MMD czasami sa problemy z MMD 2 a komputer widzi nawigacje wlasciwie :-)
_________________
Kliknij jesli pomogłem

Moj Oficjalny Poradnik jak naprawic zawieszone mio 500


Byl 35.4 Byl 43.0 Byl 43.1 Byl 50.1 Jest Mio Moov 500V2
 
 
 
cypajak
Waypoint


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 25
Wysłany: 2011-10-01, 07:00   

Załatwiłem sobie najnowszy MMD z oryginalnej płyty dołączanej do innych produktów MIO. Zainstalowałem, wykryło moja navi - zrobiłem kopie zapasową więc chyba połączenie jest poprawne - jak teraz powrócić do oryginalnego softu. Wersja MMD to 7.30
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nasi znajomi:
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 12