My Navia Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload
 
TomTom Start 60 Europa
TomTom Start 60 Europa
495.00 PLN
Goclever NAVIO 520 DVR Polska
Goclever NAVIO 520 DVR Polska
199.00 PLN
TomTom Via 135 Europa
TomTom Via 135 Europa
283.19 PLN
Garmin Nuvi 54 LM Europa
Garmin Nuvi 54 LM Europa
529.00 PLN
Goclever NAVIO 525 Polska
Goclever NAVIO 525 Polska
219.00 PLN
ModeCom FreeWAY MX3 HD AutoMapa Polska
ModeCom FreeWAY MX3 HD
394.84 PLN
TomTom XXL Classic Europa
TomTom XXL Classic Europa
299.00 PLN
TomTom Start 25 M Europa
TomTom Start 25 M Europa
389.00 PLN
 
 Ogłoszenie 
Prosimy o zapoznanie się z nową wersją regulaminu forum
Regulamin oraz opis zmian w dziale REGULAMIN

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: navigator
2007-09-09, 10:57
Monopoly v1.0
Autor Wiadomość
Luccas
GPS instruktor


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 597
Wysłany: 2007-08-27, 00:11   Monopoly v1.0

Program: Monopoly
Typ instalacji: exe (z poziomu pc + serial)
Numer (serial): 52142652


Krotki opis: monopol i tyle hehe kto nie gral nie zrozumi lol

------> sciagnij <-----

Opis instalacji:

1. Sciagnij paczke z powyzszego linku i rozpakuj na pc
2. Zainstaluj na navi z poziomu pc, postepuj pozniej z instalacja odpowiednio na navi
wybierajac folder do instalacji ....
3. Uruchom program na navi za pomoca monopoly.exe
4. Rejestrujemy klikajac register i wpisujemy: 52142652


Uwagi: nie przejmujcie sie, ze powitalny ekran przekracza rozdzielczosc i jest nieczytelny, po chwili pojawi sie gierka i juz jest wszystko ok. wystarczy kliknac na ekran.

Wymaga doinstalowania dodatkowych bibliotek ---> kliknij tutaj <-----

monopoly.gif
Monopoly screenshot
Plik ściągnięto 1805 raz(y) 12,47 KB

 
 
 
pppp
Waypoint


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 95
Wysłany: 2007-11-18, 14:28   

Czy dziala wam to na Akirze? U mnie po uruchomieniu wywala jakies wyjątki i nie działa
 
 
minimex 
Waypoint


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 54
Skąd: Radom
Wysłany: 2007-11-18, 22:49   

Na Akirze też działa. :-)
Obrazek "monopoly.gif" pochodzi z katalogu instalacyjnego. Rzeczywisty widok na Akirze to jakby 240x240 (nie widać obrazu od linii "Player2" - w dół).
Aby prawidłowo widać było ekran powitalny wystarczy podmienić gx.dll (8.5k) na gx.dll(11k)

Gx.zip
Pobierz Plik ściągnięto 66 raz(y) 4,79 KB

 
 
pppp
Waypoint


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 95
Wysłany: 2007-11-19, 11:06   

Nadpisalem biblioteki i jest okay
 
 
KaliA 
młodszy inspektor GPS



Wiek: 73
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-11-19, 13:22   

minimex,
A na mojej Akirze 517(mimo podmiany gx) nadal widać kwadracik !
Pewnie jakby udało się go obrócić , byłoby dobrze, tylko . . jak to zrobić ?
Póki co, przekracza to, niestety, moje umiejętności :)
Możesz coś podpowiedzieć?
PZDR
_________________
KAPER
 
 
 
pppp
Waypoint


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 95
Wysłany: 2007-11-19, 13:33   

Dokladnie to padniete byly mfcce300.dll i olece300.dll


U mnie tez kicha. Pomimo nowego gx.dll gierka i tak nie jest obrocona (plansza)
 
 
minimex 
Waypoint


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 54
Skąd: Radom
Wysłany: 2007-11-19, 14:48   

Cytat:
minimex,
A na mojej Akirze 517(mimo podmiany gx) nadal widać kwadracik !
Pewnie jakby udało się go obrócić , byłoby dobrze, tylko . . jak to zrobić ?
Póki co, przekracza to, niestety, moje umiejętności :)
Możesz coś podpowiedzieć?
PZDR


Podmiana gx.dll (11k) poprawia tylko start ekranu powitalnego.
Cytat:
Uwagi: nie przejmujcie sie, ze powitalny ekran przekracza rozdzielczosc i jest nieczytelny, po chwili pojawi sie gierka i juz jest wszystko ok. wystarczy kliknac na ekran.


To co napisałem:
Cytat:
Aby prawidłowo widać było ekran powitalny wystarczy podmienić gx.dll (8.5k) na gx.dll(11k)


Skąd więc pretensje, że podmiana obraca ekran.
Cytat:
U mnie tez kicha. Pomimo nowego gx.dll gierka i tak nie jest obrocona (plansza)
 
 
pppp
Waypoint


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 95
Wysłany: 2007-11-19, 19:51   

Sory ale nie kolekcjonuję gierek ze względu na obraz startowy i to nie do konca wyswietlany. Po prostu gra sie nie nadaje do Akiry :)

[ Dodano: 2007-12-05, 11:07 ]
na gapi4 i akirze 517 staje deba. U was tez tak jest?
 
 
MC Ravel 
Waypoint



Wiek: 39
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-11, 16:05   

WITAM
Umnie smiga ale rozdzielczosc 240x240
Pozdrawiam
_________________
PozDraWiaM

MC R@VEL
THE MUSIC F@CTORY

SAMSUNG I900 OMNIA 16GB

Manta GPS-410 + SD 4GB
AutoMapa - MapaMap - Igo8 - Destinator - MioMap - AutoPilot
 
 
baniok77
azymut


Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 1
Wysłany: 2008-04-06, 22:39   

Witam! To mój pierwszy post na tym forum, dlatego na wstępie chciałbym bardzo podziękować za ogromną pomoc w przemianie mojej nawigaci w pełni funkcjonalnego palmptopa. Kupowałem Akire MM512 żeby się uniezależnić od papierowych map i atlasów, a przy okazji okazało się że dzięki temu forum moge też słuchać na niej mp3, oglądać clipy, posługiwać się kalkulatorem, notatnikiem i innymi dobrodziejstwami win ce (korzystając z okazji dodam że kupiłem MM512 z ładowarką sieciową w zestawie, dlatego zdziwiło mnie że nawigacja ta była sprzedawana też w zestawach bez ładowarki). Co do gierki Monopol to wszystko śmiga prawie poprawnie (pomijam ekran startowy, bo jest mało istotny), z wyjątkiem faktu że w trybie "view game summary" spód ekranu jest obcięty. Zdaje się że można wyświetlany obraz obrócić o 90st, tylko jak to zrobić w praktyce?
 
 
maxpl
GPS instruktor



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 701
Wysłany: 2008-04-06, 23:23   

Do obracania ekranu użyj programiku GAPI.Opis znajdziesz na forum opisany przez Luccasa.
_________________
Jeżeli myślisz, że jesteś "cienki" to nie jesteś sam. Każdy kto tu trafi stanie się ekspertem tylko musisz dużo czytać zanim zadasz pytanie.
 
 
kareena 
Waypoint
akira mm-512 i SG710



Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 18 Lut 2008
Posty: 166
Wysłany: 2008-04-21, 21:44   

czy komuś sie w ogóle udalo rozciągnac grę na caly ekran? w sumie da sie grac tylko jak sie w akirze wejdzie w "summary" to nie umiem z niego wyleźć :P i gra sie dla mnie konczy bo robie reset ;)
_________________
k4r33n4
 
 
Artikk 
młodszy inspektor GPS
Smart Gps SG 310


Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 6
Wysłany: 2008-07-06, 15:25   

A na moim Smarciku SG 310 ta gra jak jeszcze kilka innych gier nie dziala poniewaz otwieram grę i jakbym nic nie zrobil ekran jakby się odświeża i nic ... Może by mi ktoś poradził :?: :?: :?:
 
 
diego6 
guru
szuruburu i fotograf



Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 1160
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-07-06, 16:02   

A możesz sprecyzować "jakbym nic nie zrobił", "jakby się odświeża" oraz "i nic"


_________________
N 52.42230, E 16.90681
FS LOOX N100 [2GB] + TT7, AM5, R66.7
NOKIA E90 [2GB] + GarminXT

LARK 35.7 [0GB] MM6 easy
NOKIA 9300 [2GB] + HOLUX GPSSlim236 + TT5
AKIRA MM3518 A3 [0GB] + MM4
AKIRA MM512 [4GB] + TT6, iGo8, AM5, MM5, R66 i GarminXT
GARMIN-Palm iQue 3600
GARMIN nüvi 360
 
 
 
Artikk 
młodszy inspektor GPS
Smart Gps SG 310


Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 6
Wysłany: 2008-07-07, 09:44   

No wiesz mam zainstalowana gre ale gdy klikne "Open" na paksku albo klikne dwa razy myszka to nie otwiera sie program ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 16